Alla inlägg under juli 2013

Av Selma Evelina och Ebba - 30 juli 2013 13:01

Hej! Jag hade lust att rita så det blev ett öga, ögat var simpelt och gick också väldigtsnabbt att göra, mest klottar faktiskt :) vi ses! :D

Av Selma Evelina och Ebba - 29 juli 2013 00:41

Hej! Sover ni? Inte jag iaf. Klockan är ju trots allt 0:29 .
Idag har jag varit på en marknad, och då såg jag hästen Galax (som jag red tidigare i somras) Han är sååå gullig. Pluss att han har ett blått o ett brunt öga. :)
För övrigt har det väl inte hänt något speciellt.
Jag längtar till nästa vecka för då åker vi med bil (kommer bli jobbigt) ner till "södra" Sverige. (Mellan Vättern & Värnern, typ) på släktträff. Vi kommer bli närmare 60 personer!!!
Snart börjar skolan igen:'( Jag har faktiskt LÄNGTAT lite grann :O Saknar kompisarna. Men för min del får sommaren gärna vara 1 månad till. Okej, kanske dags att ge sig... Måste sova nu. Godnatt!:)
Ps. En liten bild från sommaren. Lägger ut fler senare...:)

Av Selma Evelina och Ebba - 23 juli 2013 22:38

Här kommer en till bild som jag ritade för några månader sen, ibörjan hade jag tänkt att det skulle bli ett litet barn, men ja.. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men här är den! :) hejdå!

Av Selma Evelina och Ebba - 23 juli 2013 22:33

Hej! Här kommer en bild på Ariels hår, jag blev nöjd med det, eller så är det bara rött hår ;) vi hörs! :D

Av Selma Evelina och Ebba - 23 juli 2013 14:01

Hej! Jag har ritat ganska mycket, men har inte laddat upp det, men här kommer en bild jag har börjat på, är inte riktigt klar, är osäker om jag ska färglägga den, men jag lägger upp en bild när den är helt klar, så vi hörs! :D

Av Selma Evelina och Ebba - 3 juli 2013 20:59

Hej! Har inte varit inne på bloggen på typ elva evigheter! Jag har nämligen sommarlov och då måste man njuta av sovmorron, glass, sol,bad, och annat skojsigt:) Hoppas ni har det lika härligt hemma hos er. Tänkte lägga upp några bilder från sommaren (som inte är slut än) Hejdå!:p

Presentation

vi är tre tjejer som älskar att rita och måla av olika slag. hoppas ni gillar det!
selma, Evelina och Ebba

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 den är sådär
 den är bra
 den är super bra
 den är dålig
 den är super dålig
 den är intressant
 den är tråkig
 jag hatar köttbullar
 jag älskar bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards