Alla inlägg under maj 2013

Av Selma Evelina och Ebba - 30 maj 2013 22:39

Hej! Nu under sommaren tror jag inte att jag kommer måla/rita så mycket...
MEN jag tänker inte sluta blogga för det. Jag får istället dela med mig av mitt sommarlov:) Det var typ allt jag tänkte skriva. Klockan är ju trots allt 22:40 (ungefär) Måste sova. Godnatt!
Zzzz....!
Ps. Lägger upp fler bilder så småningom...B)

Av Selma Evelina och Ebba - 30 maj 2013 16:37

Hej, ligger i solen just nu. Har lite citron saft i håret så jag ska få lite till skolavslutningen:) har tänkt blogga men som sagt (det Evelina skrev) jag har haft det trång den senaste veckan, haft några döjobbiga läxor som man såklart måste göra. Fixa grejer inför skolavslutningen, umgås så mycket man kan med vännerna innan man ska vara borta från dom i nästan 3 månader. Postar en liten bild från min syn där jag ligger o solar:)

Av Selma Evelina och Ebba - 29 maj 2013 18:09

Hej! Jag har tänkt skriva ett inlägg i evigheter men har inte haft tid pga läxor. Men nu hade jag tid över (Host! Host! Sista läxan denna termin ska in imorgon och jag har bara gjort halva:D) bla...bla...bla...osv
Men här har det iallafall varit riktigt varmt i någon vecka eller så. Det har varit över 20 grader nästan varje dag. Härligt! Och när det är varmt måste man förstås äta glass! Så under den närmsta veckan har jag:
Ätit, sovit, gått på toa, gjort läxorna, ätit glass, solat, hoppat studsmatta, ätit ännu mer glass, och haft det gött!:)
Här får ta del av några bilder jag har tagit.
Trevlig sommar! Med mycket glass!:p
Mvh Evelina

Av Selma Evelina och Ebba - 13 maj 2013 21:30

Hej, har gjort ett litet collage om hur våran tid på childdrawslife har varit. Senare igen kommer en ny sammanfattning. Men nu ska jag inte skriva något mer, en bild säger ju mer än tusen ord:)

Av Selma Evelina och Ebba - 13 maj 2013 19:03

Hej! Jag fyllde år igår och fick massor av presenter, osv. Och jag fick bla. en TopModel grejsimojs:) designa/rita kläder ni vet. Är ganska nöjd. Inspererad av en klänning i garderoben:) Kan inte skriva mer, snart mat och jag måste hjälpa till. Sen ska jag ut med Otto (min hund) som ni ser på bilden. Hejdå!;)
Pluss en liten bild på en present(^^)

Av Selma Evelina och Ebba - 13 maj 2013 15:49

Hej, om ni kollar lite mer där i vänstra hörnet, ser ni att man kan fylla i vad man tycker om bloggen! Så tyck gärna till så får vi se vad ni tycker om den! :)

Av Selma Evelina och Ebba - 13 maj 2013 15:42

Hej!
Vi tycker det är jättekul att få peppande kommentarer, och gärna tips. Men det är inte kul när vissa skriver hat kommentarer. Jag har skrivit på två av mina 2 bilder "om ni har några åsikter, bring it on ;)" och då menade jag att om ni har tips osv. Så får ni gärna berätta, men vi vill inte ha hatkommentarer, om ni tycker något vi ritar är fult, så varför då ta tid, och kommentera den bilden när ni istället kan bläddra vidare? Vi tycker att det är väldigt fel att vissa gör som ni gör. Vi blir peppande och får mer lust att rita när vi får positiva kommentarer, men känner att vi inte riktigt har lust att lägga ut fler bilder när vi får negativa kommentarer. Vi kommer ta bort alla negativa kommentarer, så att de inte syns på bloggen. Men om det fortsätter, kommer vi stänga av kommentarerna, har vi bestämt, för vi orkar inte få negativa kommentarer.
Vi tycker att elaka och anonyma kommentarer är fel. Det skulle vara mycket roligare om ni skickade mail, till oss och berättade om vad ni tyckte vi gjorde fel, och gärna lämna namn. Då kan vi utveckla bloggen så att ni läsare tycker att den blir bättre.
Hoppas ni förstår! Hejdå :)

Av Selma Evelina och Ebba - 12 maj 2013 17:35

Hej, vi på childdrawslife tycker väldigt mycket om att få kommentarer!
Vi blir super glada när vi får det!! och det är vi väldigt tacksamma för. Ni är så otroligt snälla, och vi blir super glada när vi får så fina kommentarer.

En sak som jag även ville ta upp är att ibland kan ni ju lämna en taskig kommentar.
Visst ni har ju era egna åsikter om hur vi ritar och annat. Men vi ber er, håll era elaka åsikter för er själva. Vi orkar inte med elaka och onödiga kommentarer, det blir bara jobbigt för oss, och då är det ju inget roligt att komma med nya bilder heller.
Tex. Jag, selma har fått otroligt många hat kommentarer. Både på bloggen och på andra forum. Och precis alla har vari anonyma. Jag har fått kommentarer som: f** vad fult, konstiga ögon, så j**** konstigt . Osv... Och jag har raderat alla dom kommentarerna. Och vet ni varför? -jag tycker det är helt onödigt att låta folk skriva så, vist om ni tycker det är fult men, behöver ni säga det då?
Jag kan säga att alla hat kommentarer skiter jag fullständigt i! Jag bryr mej inte om att ngn tycker det är fult. Jag ritar det jag tycker om. Och vad tror ni en hat kommentar gör åt det? tror ni att jag tänker sluta rita eller? -aldrig. Så ni som skriver hat kommentarer ni kan hålla det för er själva. Och jag vet, och säkert ni med. Att ni skulle ALDRIG våga säga det till mej i verkligheten. Tack för att ni läser det här och jag hoppas ni förstår hur jag tänker. Mvh selma.

Presentation

vi är tre tjejer som älskar att rita och måla av olika slag. hoppas ni gillar det!
selma, Evelina och Ebba

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 den är sådär
 den är bra
 den är super bra
 den är dålig
 den är super dålig
 den är intressant
 den är tråkig
 jag hatar köttbullar
 jag älskar bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards