Alla inlägg under juni 2013

Av Selma Evelina och Ebba - 27 juni 2013 09:41

Hej, jag har nu hållet på ganska länge med en bild som jag kommer posta på bloggen:)

Om ni vill kan ni följa oss på instagram för mer dagliga uppdateringar. På insta heter vi också: @childdrawslife
Klicka in där, så ska vi försöka uppdatera lite mer där:) i alla fall jag:)

(Bilden därnere är gammal men jag ville komma med en bild i alla fall)

Av Selma Evelina och Ebba - 4 juni 2013 21:16

Några random saker jag tror ni inte visste om mig:
1. Jag brukar sjunga julsånger på sommaren och tvärtom
2. Jag är så blyg att jag blir imponerad när jag vågar säga emot/ bli arg på någon.
3. När jag var liten räknade jag så här: ...nitton," titton ", tjugo...
4. Jag har en egen hund (jack russel/ chihuahua) som heter Otto.
5. Jag tycker om att rita men känner att jag inte har tid för det
6. Jag är super-bra på att hålla hemlisar (jag glömmer bort dem nästan direkt)
7. Jag har endast 2 nagellack
8. Jag har 10 kusiner
9. Jag borstar min hår VARJE dag
10. Jag ska äta rulltårta imorgon
11. Jag har en sticka i mitt högra pekfinger som är ca 2-4 mm långt in och den har varit där i nästan 1 år.
12. Mina favorit-färger är blå & röd
13. Jag tog bort min "julgran" (en lampa) från fönstret för ca en månad sen
14. Jag älskar min farmor
15. Jag är brunett (både hår & ögon)
16. Jag har ingen bästis för tillfället
(tror jag)
17. Jag spelar piano och tvärflöjt
18. Jag har ont i min tumme
19. Det här är näst sista "infot" om mig (som inte blev det)
20. Blåbär är mitt favorit bär:)
Det var typ allt...Hejdå!

Av Selma Evelina och Ebba - 4 juni 2013 19:24

Sorry! Mitt förra inlägg blev...missbildat. Jag vet inte vad som hände, men det blev inte speciellt bra. Tråkigt! Äh! Jag får väl fixa ett nytt senare i sommar...

Av Selma Evelina och Ebba - 4 juni 2013 19:19

Hej! Idag städade vi bänkarna på skolan och jag tog hem några (snarare alla) bilder jag har målat. Vissa är jag nöjd med, andra inte...
Så... Det var väl allt jag ville säga. Ha det gött!;)

Av Selma Evelina och Ebba - 4 juni 2013 14:49

Hej!
Jag har ritat lite, jag blev väldigt nöjd, bara det att jag hade inte riktigt de rätta färgerna men annars blev jag som sagt väldigt nöjd! :D
Hejdå folk! :D

Av Selma Evelina och Ebba - 4 juni 2013 07:31

Gomorron! Klockan är halv åtta och jag har egentligen inte tid att skriva ett inlägg men, jag gör det ändå. Igår var det lite molnigt på morgonen och senare på dagen blev det jättevarmt. Nu är det molnigt, det blåser och regnar kanske lite oxå. Pissväder! Och imorgon är det skolavslutning! Roligt men ändå tråkigt :) :( Oj! Nu har jag bråttom! Hejdå!

Presentation

vi är tre tjejer som älskar att rita och måla av olika slag. hoppas ni gillar det!
selma, Evelina och Ebba

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 den är sådär
 den är bra
 den är super bra
 den är dålig
 den är super dålig
 den är intressant
 den är tråkig
 jag hatar köttbullar
 jag älskar bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards